نتیجه بازی بلژیک و رومانی در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| شاهکار دی‌بروینه بازگشت یحیی گل‌محمدی به لیگ برتر| فولاد خانه جدید آقا یحیی تاریخ و ساعت بازی ایران و آلمان در لیگ ملت‌های والیبال | شاگردان اکبری به دنبال پایانی خوش نتیجه بازی پرتغال و ترکیه در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| پرتغال می‌خواهد قهرمان شود اردوی دوروزه کشتی‌گیران المپیکی ایران در مشهد + فیلم پخش زنده بازی بلژیک و رومانی در یورو ۲۰۲۴ (۲ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی پرتغال و ترکیه در یورو ۲۰۲۴ (۲ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه بازی جمهوری چک و گرجستان در یورو۲۰۲۴+ ویدئو گل‌ها و خلاصه بازی| سد گرجی ترکیب مدیران آینده استقلال لو رفت | سمیعی مدیرعامل می‌شود رییس فدراسیون جودو: خراسان همیشه قطب جودو کشور بوده است بلانکو منتظر بلیت بازگشت به استقلال | راضی از تداوم حضور نکونام پخش زنده بازی جمهوری چک و گرجستان در یورو ۲۰۲۴ (۲ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین کوچ ستاره‌های پرسپولیس به تیم جدید گل‌محمدی؟ تاریخ و ساعت بازی آلمان و سوئیس در یورو ۲۰۲۴ | قدرت‌نمایی ژرمن‌ها ادامه دارد؟ فرشاد احمدزاده از سپاهان جدا شد جریمه نقدی استقلال و حامدی‌فر به خاطر بدرفتاری در برابر پیکان ورزشگاه تختی هم آماده برگزاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نیست! استقلال در کمین ستاره‌های سپاهان ۳ عضو کادر فنی استقلال برکنار می‌شوند مجوز بازگشت حسینی به استقلال صادر شد
سرخط خبرها

رودست سپاهان به لیگ برتری‌ها| قلی‌زاده در اصفهان؟

  • کد خبر: ۱۶۸۱۵۳
  • ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۱:۴۵
  • ۶
رودست سپاهان به لیگ برتری‌ها| قلی‌زاده در اصفهان؟
سپاهان به دنبال جذب علی قلی‌زاده است و برای این انتقال حسابی هزینه می‌کند.

گروه ورزش| شهرآرانیوز، از وقتی علی قلیزاده برای تعطیلات به ایران برگشته، هر روز یک شایعه و خبر در خصوص وی مطرح می‌شود. همه چیز با استوری او با قلب قرمز آغاز شد، اما خبر خریدش توسط پرسپولیس خیلی زود تکذیب شد.

حالا اما خبر رسیده که سپاهان مشتری پروپاقرص قلی‌زاده است. قلی زاده تا ۲۰۲۵ با شارلوای بلژیک قرارداد دارد، اما آنچنان ایده آل بازی نکرده و حتی نیم‌فصل دوم سال گذشته را در ترکیه به صورت قرضی برای کاظم‌پاشا به میدان رفت.

قلی‌زاده در آنجا هم مصدوم شد و حالا پس از کسب مجدد آمادگی بعید نیست به نقش جهان برود و درسپاهان بازی کند.

قلی‌زاده در حال حاضر سالانه بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ هزار دلار می‌گیرد و این عدد اصلا برای سپاهان و فوتبال ایران، عدد سنگینی نیست اما نکته اصلی راضی کردن شارلواست.

با توجه به قرارداد این بازیکن با تیم بلژیکی دوراز ذهن نیست که سپاهان پس از جلب رضایت قلی زاده، شارلوا را هم با دلار راضی کند. این باشگاه ۲ سال قبل برای جذب شهریار مغانلو ۶۰۰ هزار دلار به سانتاکلارا پرداخت کرد و حالا باید ببینیم برای قلی‌زاده چقدر هزینه خواهدکرد.

شنیده می‌شود مسئولان سپاهان پیشنهاد ۲ ساله و ۹۰ میلیاردی به او داده‌اند و همچنین آماده اند تا ۵۰۰ هزار دلار هم به شارلوا بدهند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
اسی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۸
0
0
چیه لنگی کم اوردی شروع کردی ب شایعه سازی
جابر
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۸
0
0
سپاهان به یک مهاجم بی رحم احتیاج دار
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
0
0
پول بیت الماله کی به کی
صوفیا
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
0
0
اینم برا لنگیایی که میگفتن خوش اومدی
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
0
0
این را ازکجا در آوردی ادمین چی میزنی
مهرداد
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۴
0
0
الان اگع مثلا قلی زاده بیاد لنگ میخام بدونم چی تیتر میزنی؟؟ میزنی رایگان یا با دوسه تا بوس؟؟ پریرا با مبلغ یک میلیون شیصد هزار دلار امد چی زدی؟؟ ی ادم چقد پرو و عقده ای میتونه باشه وقتی خود شهریار بی عرضگی مدیران لنگ رو ب رخ کشید و خودش گفت جای رضایت نامه محبی انتقال داده شد، اخه چقدر مزخرفید شما لنگی جماعت
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->